لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
به تن کردن پیراهن یوونتوس یک دنیای جدید است

به تن کردن پیراهن یوونتوس یک دنیای جدید است

کاپیتان محبوب یوونتوس ، جانلوئیجی بوفون ضمن پافشاری بر اینکه وی به هواداران اعتراض نکرده بود از نیاز تیمش به "اتحاد و هماهنگی" صحبت کرد.

در حالیکه بیانکونری با یک گل از کیه وو عقب بود هواداران تیم با سوت های ممتد خود اعتراضشان را به شرایط تیم نشان می دادند که بوفون با رو کردن به جایگاه هواداران به آن ها گفت که "ما شما را در کنار خودمان نیاز داریم."

"ما انتظار نتایج بهتری را داشتیم . دلایل منطقی برای عدم نتیجه گیریمان وجود دارد ، اما وقتی در سه بازی نتیجه مورد نظر کسب نشود ، هیچ عذر و بهانه ای موجه نیست. ما باید روی اشتباهات خود متمرکز شویم و ببینیم که هرکس به صورت فردی چه توانایی دارد."

"کاری که من روز شنبه انجام دادم ، دفاع از بازیکنان جوان تیم بود ، به تن کردن پیراهن یوونتوس یک دنیای جدید است."

"تیم هر آنچه در توان دارد را در زمین به نمایش می گذارد ، ما به اتحاد نیازمندیم. این یک اعتراض به هواداران نبود ، من تنها از آن ها درخواست داشتم که در این لحظات تیم را درک کنند و برای رسیدن ما به شرایط خوبمان به ما کمک کنند."

"ما در حال حاضر چه کسانی هستیم ؟ شخصیت تیم در عملکرد آن مشخص می شود. بازی نه چندان خوب و نتایج دور از انتظار طی سه هفته ابتدایی لیگ انکار ناپذیر است."

"ما یک گروه از بازیکنان ، مربیان و مدیران هستیم و هر کدام به دنبال ارائه بهترین عملکرد می باشیم. من می توانم از جانب بازیکنان صحبت کنم ، ما گروهی توانمند هستیم که به دنبال رسیدن به بهترین نتایج و خروج از شرایط حاضر هستیم."

"25 یا 26 بازیکن در ترکیب حاضرند و ما دو یا سه بار با یکدیگر تمرین کرده ایم ، ما به فرصت نیاز داریم تا شناخت خوبی از یکدیگر پیدا کنیم . 10 ماه تا انتهای فصل وجود دارد و این ، فرصت مناسبی است."

"من اینجا نیستم تا نتایج و شرایطمان را کتمان کنم ، طی ماه آتی بسیاری از مسائل روشن می شوند."

"منچسترسیتی تیمی بسیار قدرتمند است و آنها 6 یا هفت مهاجم فوق العاده در ترکیب خود دارند. سیتیزن ها یکی از شانس های قهرمانی در این دوره از رقابت ها هستند."

"در مصاف با منچسترسیتی تیم ما به دنبال ارائه عملکرد خوب خود است ، یوونتوس در اروپا تیمی تدافعی نیست ، ما به بازی می رویم تا از عملکرد خود لذت ببریم."

برای حمایت از ما بر روی منوی تبلیغات در سمت چپ سایت کلیک فرمایید !


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: